سفارش طراحی آرم و لوگو

سفارش طراحی آرم و لوگو

طراحی آرم و لوگو یکی از مهمترین اقدامات برای شروع یک کسب و کار است. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد. لوگوی شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. طراحان مجرب آنلاین گرافیست قبل از شروع به هرگونه طراحی ابتدا به جمع آوری یک لیست از نیاز های شما اقدام می کنند که این کار باعث می شود که لوگوی طراحی شده برای کسب و کار شما عملکرد بالایی داشته باشد. لوگو باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر زیبایی بازتاب‌دهنده‌ ارزش‌های شرکت یا تجارت شما باشد.


سفارش آنلاین طراحی لوگو 

هزینه حدودی طراحی لوگو توسط آنلاین گرافیست 250 هزار تومان می باشد اما جهت سفارش طراحی لوگو و آرم در ابتدا می بایست فرم استعلام هزینه طراحی لوگو را به دقت تکمیل نموده و نیاز های خود را به صورت دقیق تعیین نمایید تا کارشناسان ما در کوتاهترین زمان هزینه طراحی را محاسبه و از طریق سامانه پیگیری سفارشات به شما اعلام نمایند و توضیحات تکمیلی در رابطه با مراحل انجام طراحی لوگوی شما را در اختیارتان قرار دهند

درخواست مشاوره و استعلام هزینه طراحی آرم و لوگو
تکمیل رایگان فرم استعلام هزینه

لوگو چیست؟

اگر به طور ساده بخواهیم لوگو را تعریف کنیم، لوگوها نمادهایی هستند که از متن و تصاویر تشکیل شده‌اند و به ما کمک می‌کنند برندهایی را که می‌پسندیم تشخیص دهیم. اما لوگوها می‌توانند بیشتر از تصاویر و متن‌ها باشند. یک لوگوی قوی و حرفه ای، سنگ بنای برند شماست. لوگو یا آرم نمادی است که از ترکیب متن و تصویر تشکیل شده و هویت کسب و کار شما را بیان می‌کند. طراحی لوگو حرفه‌ای، نشان می‌دهد که شرکت شما چه فعالیتی دارد و چه ارزشی را به مشتریان ارائه می‌دهد. طراحی لوگو حرفه ای بیانگر یک علامت تجاری بصری برتر برای شرکت است. لوگوها عموماً از ترکیب یک تصویر یا نماد و نام برند به همراه یک تگ‌لاین تشکیل شده‌اند.

سفارش طراحی لوگو آنلاین

طراحی لوگو، یک بخش از فرایند برندینگ شرکت‌ها و مجموعه‌ها است. بیش از ۷۰ درصد تبلیغات مربوط به برندینگ، به لوگوی کسب و کارها اختصاص دارد. برای داشتن تبلیغاتی کارآمد و موثر، نیازمند یک لوگوی حرفه‌ای هستید. احتمالاً تنها چند شرکت در ایران وجود دارند که به صورت حرفه‌ای تمامی خدمات برندینگ را انجام می‌دهند. به همین دلیل، شرکت پارماتیک که در زمینه برندینگ فعالیت حرفه‌ای دارد، می‌تواند خدمات زیر را در زمینه ساخت لوگو حرفه‌ای برای شما عزیزان ارائه دهد.

طراحان لوگو در سایت آنلاین گرافیست می‌توانند با کیفیت عالی و هزینه‌ای مناسب لوگویی منحصر به فرد و جذاب برای کسب و کار شما طراحی کنند. هزینه طراحی لوگو متغیر است و بر اساس نوع آرم تجاری و توافق بین طراح و کارفرما تعیین می‌شود. تسلط فراوان یک طراح لوگو با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند فوتوشاپ، ایلوستریتور، کورل و داشتن دید خلاقانه‌ای می‌تواند لوگویی مناسب و متناسب با کسب و کار شما را بسازد.

در آنلاین گرافیست بهترین فریلنسرهای طراح گرافیک و طراحی آرم و لوگوبا تجربه کاری و نمونه کار آماده انجام پروژه های طراحی لوگو با بهترین قیمت و در اسرع وقت هستند. شما با ثبت پروژه و مشاهده پیشنهادات قیمت و زمان ومشاهده نمونه کارهای طراحان سایت می توانید مناسب ترین فریلنسر طراح لوگو را برای پروژه های طراحی لوگو و هویت بصری انتخاب کنید.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای

یک طراحی لوگو حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا در میان مخاطبان خود بسیار مشهور شوید. طراحی آرم اختصاصی این قدرت را دارد که هرگاه مخاطب لوگو را ببیند، سریعاً به یاد شما افتاده و به شما مراجعه کند. لوگو به عنوان نماد و نشانه برند شما، بخشی از بار حرفه‌ای شما را به دوش می‌کشد. یک لوگوی مناسب، مشتریان مناسب‌تری را به شما جلب خواهد کرد. در هر کسب و کاری هستید برای شروع به کار نیاز به لوگو دارید. اگر یک شرکت تازه کار هستید و جدیدا شروع به کار کرده اید و یا می خواهید لوگو شرکت خودتان را تغییر دهید بیشتر از هر چیز به یک طراح لوگو نیاز دارید. در سایت آنلاین گرافیست می توانید به راحتی اقدام به سفارش طراحی لوگو آنلاین کنید.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای

لوگو هویت بصری یک برند است که مفهوم دقیق و اهداف یک کسب و کار را به مخاطب بیان خواهد کرد. قیمت طراحی لوگو می تواند از رایگان تا قیمت های میلیونی را در بر بگیرد. قیمت طراحی آرم و لوگو ثابت نیست و بستگی به عوامل بسیار زیادی دارد. اما باید بدانید طراحی لوگو در واقع هزینه نیست؛ بلکه سرمایه گذاری است. شما بر حسب کسب و کار و بودجه ای که دارید و همچنین سلیقه و فعالیت تان می توانید طراحی را پیدا کنید تا این کار را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام بدهد و بتوانید برند خودتان را در میان مشتریان و رقیبان به بهترین شکل ممکن مطرح کنید. برای اطلاع از قیمت انواع طراحی لوگو و مشاوره رایگان می توانید فرم سفارش را در زیر تکمیل نمایید تا کارشناسان در اسرع وقت استعلام قیمت را به شما اعلام کنند.

قیمت طراحی لوگو ارزان

کمترین قیمت طراحی لوگو را وب سایت های طراحی لوگو آنلاین انجام می دهند که  این از وب سایت ها به صورت آنلاین قالب هایی را با امکان ویرایش محدود ارائه می دهند. این وب سایت ها چندین هزار قالب آماده ی طراحی لوگو را در سایت خود برای دانلود رایگان یا با دریافت هزینه ای بسیار کم و اکثرا رایگان در اختیار شما قرار می دهند. اگر به دنبال طراحی لوگو با کمترین قیمت هستید، از این سایت ها می توانید سفارش لوگو آنلاین خود را ثبت نمایید. اما باید به این نکته توجه کنید که خلاقیت و نوآوری در طراحی لوگو شما وجود ندارد و ممکن است لوگویی مناسب کسب و کار خود یافت نکنید.

انوع لوگو و سبک های آن:

لوگوها انواع مختلفی دارند؛ برای اینکه بتوانید لوگوی مناسبی برای تجارت خود طراحی کنید، اولین چیزی که باید بدانید این است که کدام نوع لوگو مناسب کسب و کار شماست؟ لوگو یا آرم انواع مختلفی دارد که با توجه به کسب و کار شما بهتر است در طراحی آن، از سبک خاصی استفاده کنید. لوگو ها به صورت کلی در راستای افزایش درآمد یک برند یا کسب و کار طراحی می شوند. به گونه ای که این لوگو بتواند در عین سادگی ارتباط مناسب را با مخاطبان آن کسب و کار ایجاد کند و پیام ها، اهداف و ارزشهای آن برند یا کسب و کار را به آنها انتقال دهد.
به عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب و کار نیز شما میتوانید با شناخت این سبک ها و بررسی آنها نوع لوگوی مورد نظر خود را برای کسب و کارتان تشخیص دهید و در پی طراحی لوگو به سبکی که انتخاب کرده اید باشید. انواع مختلف لوگو عبارت است از: لوگوتایپ، مونوگرام، لترفرم، لوگو تصویری و لوگو انتزاعی نمونه‌هایی از انواع لوگو هستند که می‌توانید با توجه به ماهیت کسب و کار خود از آن‌ها استفاده کنید.

سفارش طراحی لوگو خوب چه ویژگی هایی دارد؟

در واقع می‌توان گفت لوگو برای شناسایی محصول، مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند برای شناساندن هویت شرکت یا محصول شما تاثیر بسزایی داشته باشد. بنابراین لوگو باید به نحوی طراحی شود که هویت شرکت، در آن قرار داشته باشد. در این مقاله به تعدادی از ویژگی‌هایی اشاره می‌کنیم که می‌تواند در طراحی لوگوی زیبا و صد البته موفق و تاثیرگذار، به شما کمک کند.

1- طراحی لوگو معنادار و پرمفهوم

در طراحی لوگو حرفه ای باید از رنگبندی و سبک مناسب برای برند شما استفاده شود. لوگو ای که شما برای شرکت یا کسب و کار خود قصد طراحی آن را دارید، باید مفهوم و هدف کاری که انجام می دهید را به بیننده نمایان کند. اگر لوگو مورد نظر بصورت حرفه ای طراحی شده باشد، مخاطب در هنگام مشاهده آن، به راحتی خواهد توانست به معنای آن پی ببرد. 

2-  ساده بودن طراحی لوگو

طراحی لوگو ساده، به مخاطب کمک می کند تا به محض دیدن، آن‌ها را شناخته و تشخیص دهند. ساده‌ترین لوگوها هم آن‌هایی هستند که مردم، بیشتر آن‌ها را به خاطر می‌آورند. طراحی لوگوهای پیچیده و غیر استاندارد نه تنها شناسایی و تشخیص لوگو را سخت می‌کنند، بلکه باعث می‌شوند که برند شما با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار نکند.. اگر به لوگو های طراحی شده در چند سال پیش توجه کنید، در خواهید یافت که لوگو ها در قدیم پیچیده تر و رنگارنگ تر بودند و اکثر شرکت ها با گذشت زمان لوگو های خود را ساده و ساده تر کرده اند. به طور کلی لوگو های متمایز و ساده، در کنار لوگو های رنگارنگ و پر جزئیات ، بسیار زیباتر دیده می شوند.

3- بیان هویت و داستان برند:

به طور کلی طراحی لوگو باید به نحوی باشد که به بیان هدف اصلی کسب و کارتان درون لوگو بپردازد. همچنین بسیاری از لوگو ها نیز هستند که از روی داستان و گذشته ی کسب و کار مورد نظر ساخته شده اند. 

4- طراحی لوگو هدفمند

مهم‌ترین چیزی که لوگو باید انجام دهد، ارتباط برقرار کردن با مخاطبان است. پیش از طراحی لوگو با چند مورد را مورد بررسی قرار دهید. با در نظر گرفتن هدف کسب و کارتان، مخاطب خود را بشناسید و با توجه سن، جنسیت و سلیقه آن‌ها، لوگویی را طراحی کنید که بتواند به خوبی با مخاطبانتان ارتباط برقرار کند. برای یافتن پاسخ به این سوالات باید از خود بپرسید که مخاطب مورد نظر شما از نظر سن، درآمد، جنسیت و سلیقه چه ویژگی‌هایی دارد؛ آیا لوگوی شما می‌تواند با جامعه هدف‌تان ارتباط برقرار کند یا خیر؟

5- طراحی لوگو منحصر به فرد

لوگوی شما باید به گونه‌ای باشد که مشتریان آن را با با آرم شرکت‌های دیگر اشتباه نگیرند. پس باید لوگویی طراحی کنید که متمایز از سایر لوگوها بوده و شاید کمی عجیب به نظر برسد. در طراحی لوگوی خود همیشه در نظر داشته باشید که نشان شما باید خاص و متمایز از سایر رقبا باشد؛ ایده بگیرید ولی کپی نکنید!

6- انتخاب رنگ و سایز مناسب برای سفارش لوگو

اولین موردی که در هنگام مشاهده لوگو به چشم میاد، رنگ لوگو می باشد. به همین دلیل هویت بصری برند شما کاملا در گرو انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب است. . اگر می‌خواهید یک لوگوی خوب طراحی کنید، بهتر است پیش از انتخاب رنگ آن، کمی با روانشناسی رنگ‌ها آشنایی داشته باشید. در گام بعدی لوگویی طراحی کنید که در سایزهای مختلف شکل خود را حفظ کند و قابل فهم باشد. مثلا ممکن است بخواهید از نشان خود روی سطوح بزرگی مانند بیلبورد استفاده کنید؛ پس باید در نظر داشته باشید که ابعاد لوگو متناسب باشد. 

برای سفارش طراحی لوگو به چه مواردی باید توجه کرد؟

برای سفارش لوگو باید مواردی را مدنظر قرار دهید که گرافیست با برند شما و نیازهایتان آشنا شود تا در نتیجه بتوانید لوگو هدفمند و مناسب برای کسب و کار شما ایجاد کند. در طراحی لوگو به این نکات توجه کنید که پیام برند را بیان کنید، اندازه لوگو قابل تغییر باشد و در هر ابعادی رزولوشن خود را حفظ کند،  پالت رنگی هماهنگ با برند و تصویر صنعت شرکت را در اولویت قرار دهید و در نهایت سادگی را در اولویت قرار دهید.

اگر به دنبال سفارش طراحی لوگو حرفه ای می باشید، آنلاین گرافیست می تواند بهترین گزینه برای انجام و طراحی یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما باشد. کافی است در وب سایت فرم سفارش طراحی لوگو خود را ثبت نمایید تا در کمترین زمان مشاوره دریافت نمایید و به شما اعلام هزینه شود تا راحت تصمیم گیری بفرمایید.